Selda Bağcan - Ah Yalan Dünya Şarkı Sözleri

Ah yalan dünya yalan dünya yalandan yüzüme gülen dünya. Sen ağladın canım, ben ise yandım Dünyayı gönlümce olacak sandım. Boş yere aldandım boş yere kandım, ah rengi gözümde solan dünya. Ah yalan dünya yalan dünya yalandan yüzüme gülen dünya, Ah yalan dünya yalan dünya yalandan yüzüme gülen dünya. Ben de gülemedim yalan dünya da, sen beni gönlünce mutlu mu sandın? Ömrümü boş yere çalan dünya Ah yalan dünya yalan dünya yalandan yüzüme gülen dünya, Ah yalan dünya yalan dünya yalandan yüzüme gülen dünya. Sen ağladın canım, ben ise yandım Dünyayı gönlümce olacak sandım. Boş yere aldandım boş yere kandım, [ reklamı gizle / hide ads ]

Selda Bağcan – Ah Yalan Dünya lyrics Selda Bağcan – Ah Yalan Dünya şarkı sözleri Selda Bağcan  Bende gülemedim yalan dünyada. Sen beni gönlümce mutlumu sandın. Ömrümü boş yere çalan dünyada. Ah yalan dünya da, yalan dünyada. Yalandan yüzüme gülen dünyada. Sen ağladın canım ben ise … Hep sen mi ağladın hep sen mi yandın Ben de gülemedim yalan dünyada Sen beni gönlünce mutlu mu sandın Ömrümü boş yere çalan dünyada Ah yalan dünyada, yalan dünyada Yalandan yüzüme gülen dünyada Sen ağladın canım ben ise yandım Dünyayı gönlümce olacak sandım Boş yere aldandım, boşuna kandım İrengi gözümde solan dünyada Ah yalan dünyada yalan dünyada Akın Bazin Ah Yalan Dünya Mp3 indir dur müzik yükle Ah Yalan Dünya dinle sözleri oku, Ah Yalan Dünya cepten mobil indir Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş. Akın Bazin En Son Eklenenler. 1. Ah Yalan Dünya …

Derman - Yalan Dünya Şarkı Sözleri - Gizli Sekme

  1. Yağlı ve kaşınan saçlar için şampuan
  2. Iphone 12 128 gb teknosa
  3. Nesine com indir

Yalandan yüzüme gülen dünyada. Hep sen mi ağladın hep sen mi yandın. Ben de gülemedim yalan dünyada. Sen beni görünce mutlu mu sandın. Ömrümü boş yere çalan dünyada. Ah yalan dünyada yalan … şiir desen ona keza. adamın dediği kadar var işte. başını göğe mi derdirir, derdini yele mi verdirir? nedir yani, mesele nedir? püf püf, al işte buyur, halim  25.Eyl.2017 - Neşet ertaş ah yalan dünyada hep sen mi ağladınHep sen mi ağladın hep sen mi yandınBen de gülemedim yalan dünyadaSen beni gönlümce mutlu mu  Bozkırın Tezenesi Neşet Ertaş'ın Ah Yalan Dünya'sı. ah yalan dünya ah Show less Show more. Description.

Yeşim Salkım - Ah Yalan Dünya Şarkı Sözleri, Ah Yalan

Şarkı Hakkında Bilgi. Volkan Konak isimli sanatçıya ait "Yalancı Dünya" sözleri ve video klibini izle, şarkı sözü oku, Yalancı Dünya dinleyebilirsiniz. ayrıca Volkan Konak ait tüm şarkıları bulabilirsiniz. Volkan Konak - Yalancı Dünya Şarkı Sözü … AH YALAN DÜNYA · Hep sen mi ağladın hep sen mi yandın. Ben de gülemedim yalan dünyada. Sen beni gönlünce mutlu mu sandın · Sen ağladın canım ben ise yandım

Ferhat Göçer Yalan Dünya Şarkı Sözü Sözleri

Ah yalan dünya yalan dünya yalandan yüzüme gülen dünya. Sen ağladın canım, ben ise yandım…. Dünyayı gönlümce olacak sandım. Boş yere aldandım boş yere kandım, ah rengi gözümde solan dünya. Ah yalan dünya yalan dünya yalandan yüzüme gülen dünya, Ah yalan dünya yalan dünya yalandan yüzüme gülen dünya… Boş yere ağladım boşuna yandım (Boş yere aldandım boşuna kandım) Ben de gülemedim yalan dünyada (Rengi gözümde solan dünyada) Ah yalan dünyada yalan dünyada. Yalandan yüzüme gülen dünyada. Bilirim sevdiğim kusurun yoktu. Sana karşı benim hayalim çokdu. Felek bulut oldu üstüme yağdı.
Gemlik namaz vakitleri ihya

Linet - Ah Yalan Dünya Şarkı Sözleri | SarkiSozleriHD.com

Dünyayı gönlümce olacak sandım. Boş yere aldandım, boş yere kandım. irengi gözümde solan dünyada. Ah yalan dünyada yalan dünyada. Yalandan yüzüme gülen dünyada. Bilirim sevdiğim kusurun yoğdu. Sana karşı … Ferhat Göçer Yalan Dünya Şarkı Sözleri, Ferhat Göçer Catwork Remix Engineers Yalan Dünya, Hep sen mi ağladın hep sen mi yandın Ben de gülemedim yalan  Hep sen mi ağIadın hep senmi yandın, Bende güIemedim yaIan dünyada. Sen beni gönIümce mutIumu sandın. Ömrümü boş yere çaIan dünyada. Ah yaIan dünyada,yaIan dünyada. YaIandan yüzüme güIen dünyada. Sen ağIadın canım ben ise yandım. Dünyayı gönIümce oIacak sandım. Boş yere aIdandım, boş yere kandım. Ömrümü boş yere çalan dünyada. Ah yalan dünyada,yalan dünyada. Yalandan yüzüme gülen dünyada. Sen ağladın canım ben ise yandım. Dünyayı gönlümce olacak sandım Harbiden yalan dünya. Yalan yalan yalan dünya Yalan yalan yalan dünya. En yakin arkadasim gelir misin Birlikte maziye dönsek ya Topraktan pasta yaptigim zamanlardan Bir tek sen kalmistin ya. Dert ortagim Nese kaynagim Sirdasim, yoldasim Melegim uçup gittin ya Harbiden yalan dünya. Yalan yalan yalan dünya Yalan yalan yalan dünya. Ah … Ah Yalan Dünya Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer … ah yalan dünya yalan dünya yalan dünya. sen bir gün yandın. bir gün söndün. başımı döndürdün. ah yalan dünya yalan dünya yalan dünya. bir gün bir bakacağız. herkes aynı. her şey rüya. yalan dünya. Ah Yalan Dünya Sözleri. Hep sen mi ağladın hep senmi yandın, Bende gülemedim yalan dünyada Sen beni gönlümce mutlumu sandın Ömrümü boş yere çalan dünyada. Ah yalan dünyada,yalan dünyada … Yalandan yüzüme gülen dünyada. Hep sen mi ağladın hep sen mi yandın. Ben de gülemedim yalan dünyada. Sen beni görünce mutlu mu sandın. Ömrümü boş yere çalan dünyada. Ah yalan dünyada yalan …

Ah Yalan Dünya Şarkı Sözü Mehmet Erdem – Yazilar.net

Bende gülemedim yalan dünyada. Sen beni gönlümce mutlumu sandın. Ömrümü boş yere çalan dünyada. Ah yalan dünya da, yalan dünyada. Yalandan yüzüme gülen dünyada. Sen ağladın canım ben ise … Hep sen mi ağladın hep sen mi yandın Ben de gülemedim yalan dünyada Sen beni gönlünce mutlu mu sandın Ömrümü boş yere çalan dünyada Ah yalan dünyada, yalan dünyada Yalandan yüzüme gülen dünyada Sen ağladın canım ben ise yandım Dünyayı gönlümce olacak sandım Boş yere aldandım, boşuna kandım İrengi gözümde solan dünyada Ah yalan dünyada yalan dünyada Akın Bazin Ah Yalan Dünya Mp3 indir dur müzik yükle Ah Yalan Dünya dinle sözleri oku, Ah Yalan Dünya cepten mobil indir Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş. Akın Bazin En Son Eklenenler. 1. Ah Yalan Dünya … Sen ağladın canım ben ise yandım. Dünyayı gönlümce olacak sandım. Boş yere aldandım, boş yere kandım. irengi gözümde solan dünyada. Ah yalan dünyada yalan dünyada. Yalandan yüzüme gülen dünyada. Bilirim …

Selda Bağcan - Ah Yalan Dünya Şarkı Sözleri

Ora da mı yalan? Sen Haklıydın NEŞET BABA Yalanmış Dünya ..???? Seni görmek nasip oldu zaman aralığında azda olsa televizyon dada olsa bize yetmedi ama gene  Hep sen mi ağladın, hep sen mi yandın? Sen beni gönlümce mutlu mu sandın? Ömrümü boş yere çalan dünyada. Ah yalan dünyada, yalan dünyada. Yalandan yüzüme  Mar 29, 2022 Lyrics and TranslationAh Yalan Dünya · Selda Bağcan · Deniz'lerin Dalgasıyım · Ay Işığı Yana Yana · Selam Sana · Ah Yalan Dünya · Dünya İkimizin. Yürü yalan dünya bunca gamin ne. Yasamdan umudu keser olmusum. Güzel idim çirkin gözle görüldüm. Aynada yüzüme küser olmusum. Asilmaz engelden asirdin beni. Diyardan diyara kosturdun beni. En son … Bende gülemedim yalan dünyada. Sen beni gönlümce mutlumu sandın. Ömrümü boş yere çalan dünyada. Ah yalan dünyada,yalan dünyada. Yalandan yüzüme gülen dünyada. Sen ağladın canım ben ise … Neşet Ertaş - Ah Yalan Dünya Şarkı Sözü 4 nov Ben gidip ellere kalan dünyada Üstümde emanet sanki bi' ton Sen ağladın, canım 8 feb Yalandan yüzüme gülen